How to Web 2015 te asteaptă.

How to Web 2015 te asteaptă.
octombrie 21 17:56 2015 Printeaza acest articol
Toamna aduce în Bucureşti conferinţa How to Web, iar anul acesta nu este o excepţie. Timp de două zile, în noiembrie, profesionişti, antreprenori şi inovatori în domeniul tehnologiei vor vorbi şi participa la acest eveniment.
How to Web 2015 te asteaptă.
Participanţii la How to Web Conference 2015 pe 26 şi 27 noiembrie la Grand Cinema & More (Baneasa Shopping City) vor aborda teme precum dezvoltarea de produse tech cu potenţial şi lansarea lor la scară globală, product marketing, content marketing, growth hacking sau formarea şi gestiunea echipelor. Biletele de tip Very Early Bird sunt disponibile până miercuri, 21 octombrie, pe site-ul evenimentului. Evenimentul este organizat în colaborare cu Telekom Romania, IXIA, Bitdefender şi CyberGhost, iar scena principală a conferinţei este adresată fondatorilor de startup-uri şi profesioniştilor în tehnologie care lucrează la produse cu creştere rapidă şi se confruntă cu provocări legate de produs şi funcţionalităţile acestuia, scalare, creşterea bazei de date de utilizatori, marketing, vânzări sau managementul echipelor. Startup-urile early stage vor putea afla mai multe despre obţinerea de investiţii, relaţia cu investitorii sau experienţa într-un program de accelerare participând la prezentările şi panelurile care vor avea loc pe cea de a doua scenă a conferinţei. Jan Reichelt, cofondator şi preşedinte Mendeley, va spune povestea acestei companii, de la idee până la exit, şi modul în care a reuşit să obţină finanţări de tip venture capital de câteva milioane de dolari şi să crească produsul până la patru milioane de utilizatori şi 150+ angajaţi. Despre dezvoltarea unui produs de succes la scară globală, din Europa de Sud-Est, va vorbi Uldis Leiterts, cofondator al Infogr.am, companie care permite utilizatorilor să transmită informaţii folosind date în infografice intuitive. Cu peste 20 milioane de utilizatori, Infogr.am este cel mai utilizat software pentru crearea de infografice, iar printre clienţii săi se numără Huffington Post, Amnesty International şi BBC.

Kalman Kemenczy, director of product Prezi.com, va vorbi despre provocările întâlnite atunci când dezvolţi un produs inovator şi va prezenta studiul de caz al acestui produs, un instrument care ajută utilizatorii să creeze prezentări şi să spună poveşti. John Bernard, global marketing director al Mozilla, coordonează strategia de extindere globală pentru Firefox OS, sistem de operare mobil care a fost introdus cu succes în 46 de ţări de la lansarea sa în 2013. Lista completă a invitaţilor care au confirmat prezenţa la How to Web Conference 2015 este disponibilă online pe site-ul evenimentului. În paralel va avea loc şi cea a patra ediţie Startup Spotlight, competiţie şi program de mentorat cu premii în valoare totală de 20.000 de dolari adresat celor mai bune 32 startup-uri tech din Europa Centrală şi de Est. Echipele în căutare de investiţii, parteneriate de distribuţie, expunere media şi conexiuni valoroase în industrie sunt invitate să aplice până pe 30 octombrie pe site-ul programului.
  Articol "taguit" ca:
  Categorii:
Scrie un comentariu

0 Comentarii

Nu sunt comentarii inca!

Poti fi primul care porneste o conversatie.

Adauga comentariu

Datele tale sunt in siguranta Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată. De asemenea, alte date nu vor fi partajate cu terțe persoane.